مردان مختلف خواسته هاي جنسي متفاوتي دارند‎

سايت همسريابي شيدايي - 428 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

مردان مختلف خواسته هاي جنسي متفاوتي دارند‎

۴۲ بازديد

آموزش رابطه جنسي

 

بعضي از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فكر مي كنند خواسته هاي جنسي همه آن ها مانند هم است. بدون شك اين تفكر اشتباه است. مردان مختلف خواسته هاي جنسي متفاوتي دارند.


چگونه خواسته هاي جنسي ام را به همسرم بگويم؟
اكثر آقايان خواسته هايي از همسرشان دارند كه به هرعلت آنها را به زبان نمي آورند و به اصطلاح  رودربايسي دارند، نيازهاي جنسي در صورت برآورده نشدن باعث بي ميلي طرف مقابل به رابطه جنسي مي شود، بد نيست به برخي از اين خواسته هاي جنسي آقايان توجه كنيد همسريابي صيغه سيقه سايت صيغه موقت صيغه صيغه يابي سيغه سيغه .
 
انتقاد از خانم ها بسيار مشكل است
شما چگونه مي توانيد بدون ايجاد عكس العمل بدي در شريك جنسيتان، خواسته هاي جنسي خود را با او در ميان بگذاريد؟ هرچند اين امر هرگز بطور كامل تحقق نمي يابد، ولي شما به كمك روان شناسي مي توانيد تقاضاهاي جنسي خود را بدون جريحه دار كردن احساساتش، با وي مطرح كنيد و يا اين كه از رفتار جنسي او انتقاد نماييد.
 
مردان از همسران خود چه خواسته جنسي دارند؟
در اينجا به برخي از شايعترين مشكلات مردها و راه برطرف كردن آن ها اشاره شده است:
 
1- پيش قدم نشدن زن براي رابطه جنسي
به او بگوييد: من از اين كه هميشه شروع كننده هستم ناراحتم، اگر گاهي تو هم بسوي من بيايي و مرا تحريك كني خيلي لذت مي برم. يادتان باشد كه هر بار كه او اين كار را انجام مي دهد، عكس العمل خوبي از خود نشان بدهيد.
 
2- همسريابي صيغه سيقه سايت صيغه موقت صيغه صيغه يابي سيغه سيغه بوي بد واژن
بدون آن كه چيزي در مورد بوي بد واژن به او بگوييد، با يكديگر به حمام رفته و بدن او را بشوييد. سپس از او بخواهيد تا همين كار را براي شما انجام دهد. بعد از حمام او را بو كرده و بگوييد از اين تازگي و بوي خوب بدنش خيلي لذت مي بريد.
 
3- تنفر از بعضي رفتارهاي جنسي
هيچوقت احساس نارضايتي خود از يك نوع رفتار جنسي خاص را بطور مستقيم بيان نكنيد. يكبار در اتاق خواب جاي خود را با هم عوض كنيد و از او بخواهيد تصور كند كه جاي شماست. حالا با انجام كارهايي كه از آن لذت مي بريد و دوست داريد او براي شما انجام دهد، راهنماييش كنيد. اگر اين شيوه هم موثر واقع نشد خواهش خود را بطور غيرمستقيم با او در ميان بگذاريد. 

بعضي از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فكر مي كنند همه آن ها فقط از يك چيز لذت مي برند. همسريابي صيغه سيقه سايت صيغه موقت صيغه صيغه يابي سيغه سيغه بدون شك اين تفكر اشتباه است. بدون آن كه با خشونت يا بي احترامي رفتار كنيد، تقاضا هاي جنسي خود را به او بگوييد تا چيزهاي موردعلاقه شما را ياد بگيرد. براي اينكه ارتباط شما پايدار باقي بماند شما و شريك جنسيتان بايد يكديگر را از همه جنبه ها خوب بشناسيد و رابطه جنسي يكي از جنبه هاي مهم شماست.

منبع: hidoctor.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.