در زمان مجردي احساس شادكامي كنيد

سايت همسريابي شيدايي - 428 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

در زمان مجردي احساس شادكامي كنيد

۳۸۵ بازديد

وي با بيان اينكه همه ما يك گذشته داريم، گفت: طبيعتا فرد جديد كه وارد زندگي ما مي شود بايد گذشته ما را بپذيرد. ولي قبل از آن خود ما بايد با گذشته مان كنار آمده باشيم و قادر باشيم كه آن را كنار بگذاريم. امكان دارد برخي از افراد در گذشته ارتباط‌هاي عاطفي داشته باشند. مهم است كه در برقراري ارتباط عاطفي با آن كنار آمده باشند. اگر هنوز با خودتان كنار نيامده ايد نسبت به اين ارتباط گذشته عصباني هستيد يا هنوز نمي دانيد كه چه چيزي مي خواهيد. كمي صبر كنيد ضمن اينكه مهم است كه بين رابطه قبلي كه داشته ايد و رابطه متعهدانه جديدي كه در پي ايجاد آن هستيد، فاصله زماني مناسبي سپري شده باشد.

اين روانشناس تصريح كرد:‌ اگر در دوران مجردي احساس شادي نمي‌كنيد و از زندگي لذت نمي‌بريد احتمالا با برقراري ارتباط عاطفي نيز اتفاق خاصي نخواهد افتاد. خوشبختي و خوشحالي واقعي چيزي است كه از درون به وجود مي‌آيد و اتفاق‌ها و افراد بيروني لزوما نمي‌توانند شما را شاد كنند. اگر در دوران مجردي و تنهايي به اندازه كافي نيرومند هستيد كه با مشكلات و اتفاق‌ها كنار بياييد، از زندگي لذت ببريد و با ويژگي‌هاي خودتان كنار بياييد. احتمالا با برقراري ارتباط عاطفي نيز مي توانيد اين كار را بكنيد.


ميناخاني در پايان مطلب خود  اظهاركرد:‌ وقتي با يك نفر ارتباط برقرار مي‌كنيد در واقع با دوستان، خانواده، عادت‌ها، علايق و موقعيت‌هاي اجتماعي او نيز ارتباط برقرار مي‌كنيد و از طرفي آنها نيز با شما ارتباط برقرار مي كنند. در اين ترديدي نيست كه حريم خصوصي مهم است. ولي بايد اين آمادگي را داشته باشيد كه اجازه دهيد ديگري در زندگي روزمره شما وارد شود و براي او زمان بگذاريد. در واقع ارتباط عاطفي پلي بين زندگي‌هاي طرفين است. وقتي افراد به جاي كشيدن پل، ديوار بين زندگي‌هاي شخصي طرفين بكشند احتمالا بايد منتظر تنش‌هاي جديد باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.